ارتودنسی دیمون چیست ؟

ارتودنسی دیمون چیست ؟

درباره سیستم دیمون

سیستم دیمون در سراسر جهان توسط هزاران متخصص ارتودنسی استفاده می‌شود و توسط دکتر دوایت دیمون  اختراع شد!

بریس‌های دیمون کوچک‌تر هستند و تمیز کردن آن‌ها را آسان‌تر و کمتر به چشم می‌آیند. ما می‌خواهیم تجربه شما از بریس‌ها قابل کنترل باشد و در سبک زندگی شما اختلال ایجاد نکند. بریس‌های دیمون می‌توانند زمان درمان شما را کاهش دهند و از نظر بالینی ثابت شده است که از گسترش دهنده‌ها، هدگیر یا استخراج جلوگیری می‌کنند. بریس‌های سیستم Damon مزایای زیادی دارند، اما مهم‌ترین آنها ارائه لبخندی زیبا به شماست!

سیستم براکت دیمون امروزه روشی را که ما می‌توانیم با بیماران ارتودنسی درمان کنیم تغییر داده است. این سیستم انقلابی از یک براکت منحصربفرد غیرفعال و نیروهای بسیار سبک برای دستیابی به نتایجی فراتر از انتظارات قبلی استفاده می‌کند. درمان ارتودنسی در حال حاضر کمتر از گذشته زمان‌بر و راحت‌تر است.

سیستم دیمون یکی از انواع ارتودنسی ثابت است و اکنون دو گزینه با براکت فلزی یا براکت زیبایی دارد. ما می‌خواهیم شما را دعوت کنیم تا در مورد آنچه این فناوری اثبات شده ارائه می‌دهد بیشتر بدانید. شما در چند هفته اول درمان، شروع لبخند جدید خود را خواهید دید و در پایان، یک لبخند جدید عالی خواهید داشت که تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

یک تصور غلط کلی وجود دارد که همه بریس‌ها و درمان‌های ارتودنسی یکسان هستند. با وجود تمام گزینه‌های موجود امروزه، مهم‌تر از همیشه این است که با دقت نوع بریس‌ها و فناوری مورد استفاده را انتخاب کنیم. سیستم دیمون نه تنها باعث ایجاد لبخند زیبا و دندان های صاف می‌شود، بلکه به ارتودنتیست‌ها اجازه می‌دهد تا تغییرات صورت را نیز بهبود بخشند. ما قبلاً هرگز چنین تأثیری بر روی استخوان و بافت‌های نرمی که دندان‌ها را نگه می‌دارند و اطراف آن‌ها را احاطه می‌کنند نداشتیم.

مزایای سیستم دیمون

  • راحت: براکت های بدون بند که نیازی به وجود ندارند. سفت شده و روی دندان‌ها و بافت‌ها ملایم است.
  • سالم تر: 500-600 برابر نیروی کمتر به معنای لثه‌ها و دندان‌های سالم تر است.
  • سریع‌تر: سیم‌هایی با فناوری پیشرفته و حافظه‌دار که به سرعت دندان‌ها را حرکت می‌دهند.
  • سفارشی: برنامه درمانی متناسب با وضعیت شما.
  • کارآمد: قرارهای ملاقات کمتر.

راحت ترین درمان ارتودنسی تا کنون

برای سال‌ها، تفکر سنتی این بود که نیروهای سنگین بر اساس آنچه بیمار می‌تواند تحمل کند، برای حرکت دندان‌ها مورد نیاز است. با ایجاد سیستم جدید بریس‌ها و سیم‌های با تکنولوژی پیشرفته دیمون اکنون می‌توان نیروهای طبیعی بسیار سبکی را برای حرکت دندان‌ها با سرعتی که قبلاً در ارتودنسی دیده نشده اعمال کرد. این به معنای فشار کمتری بر روی دندان‌های شما برای درمان راحت تر است.

 

ارتودنسی دیمون
ارتودنسی دیمون

 

بازدید کمتر از مطب ارتودنسی

بریس‌های سنتی از کش‌های رنگی برای نگه داشتن سیم کمانی استفاده می‌کنند. الاستیک‌ها باید مرتباً تعویض شوند زیرا به مرور زمان فرسوده می‌شوند و لکه می‌شوند. سیستم دیمون برای محکم کردن سیم روی براکت‌ها نیازی به الاستیک ندارد.

از آنجایی که بریس‌های دیمون دارای یک درب کشویی منحصر به فرد هستند، به تنظیمات کمتری نیاز دارند. نیروی نور، سیم های با تکنولوژی بالا برای مدت زمان طولانی تری به کار خود ادامه می‌دهند. این به معنای مراجعه کمتر به مطب نسبت به بریس‌های معمولی است.

ما می‌خواهیم کاری کنیم که درمان شما تا حد امکان راحت باشد و به راحتی در برنامه شلوغ شما قرار گیرد. به طور شگفت انگیزی، بیماران در هر سنی از درمان راحت‌تری در زمان بسیار کمتری برخوردار می‌شوند! و مردم در سرتاسر جهان دگرگونی‌های شگفت‌انگیز صورت و لبخند را تجربه می‌کنند که قبلاً هرگز دیده نشده بود.

بیماران درمان بسیار متفاوتی را نسبت به بریس‌های سنتی تجربه می‌کنند. دکتر پل و کلی دیمون مفتخرند که بیماران را با بالاترین سطح مراقبت در مدت زمان کوتاه تر و با راحتی بسیار بیشتر درمان می‌کنند.

درمان خود بستن چگونه متفاوت است؟

درمان ارتودنسی سنتی شامل بستن سیم‌های قوسی به بریس‌ها با الاستیک‌های رنگی یا سیم‌های فولادی ضد زنگ کوچک است. این می‌تواند سیم کمانی را ببندد و باعث شود دندان‌ها با سرعت کمتری حرکت کنند.

نیروهای سنگین باید برای غلبه بر اصطکاک ذاتی در سیستم براکت سنتی اعمال شوند. این نیروهای سنگین می‌توانند رگ‌های خونی بسیار ظریف زیرین را تحت تأثیر قرار دهند یا آنها را از بین ببرند و اکسیژن و مواد مغذی را قطع کنند. این می‌تواند دردناک تر باشد، در واقع حرکت دندان را کند می‌کند و زمان درمان را طولانی‌تر می‌کند.

بریس‌های دیمون رویکردی کاملاً متفاوت داشته باشید. دارای یک درب کشویی داخلی است که سیم را نگه می‌دارد و به آن اجازه می‌دهد آزادانه‌تر حرکت کند و دندان‌های شما را صاف کند.

ما از فشار بسیار ملایم استفاده می‌کنیم و با نیروهای طبیعی بدن شما کار می‌کنیم. این به فرم قوس دندانی شما اجازه می‌دهد تا به روشی که برای عملکرد طراحی شده است، توسعه یابد. در بیشتر موارد، این در زمان بسیار کمتری با قرارهای ملاقات کمتر و با راحتی بسیار بیشتر انجام می‌شود!

بریس‌های اسپوکین

لالیگا تورهای استیک اصطکاک ایجاد می‌کنند و نیاز به نیروی بیشتر و تنظیمات مکرر دارند.

بریس در Spokane

بریس‌های دیمون آزادی حرکت را می‌دهند و در نتیجه درمان سریع‌تر با نیروهای ملایم‌تر انجام می‌شود.

اعتماد به نفس خود را با دیمون افزایش دهید!

ارتودنسی یک راه عالی برای افزایش اعتماد به نفس، بهبود سلامت دندان ها و ایجاد لبخند زیبایی است که می‌توانید با هرکسی که ملاقات می‌کنید به اشتراک بگذارید. بریس‌های دیمون روشی را که ما امروزه می‌توانیم با بیماران ارتودنسی در Spokane درمان کنیم، تغییر داده‌اند.

این سیستم انقلابی از یک براکت منحصربفرد غیرفعال و نیروهای بسیار سبک برای دستیابی به نتایجی فراتر از انتظارات قبلی استفاده می‌کند. درمان ارتودنسی در حال حاضر کمتر از گذشته زمان‌بر و راحت‌تر است.

شما عزیزان در آنها می‌توانید برای انجام بهتربن روش ارتودنسی به بهترین متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

برترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *