بهترین دکتر های ارتودنسی در تهران (20 دکتر برتر به انتخاب بیماران)

ارتودنسی نامرئی - ارتومرکز

انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب شاید مثل پیدا کردن سوزن تو انبار کاه میباشد علی الخصوص زمانی که لیست پزشکان ارتودنسی در تهران روز به روز در حال بلندتر شدن است.امروز تصمیم گرفتیم تا این مشکل شما را حل کنیم .در این محتوا که در سایت ارتو مرکز منتشر میشود لیست 10 نفر از بهترین جراح ارتودنسی در تهران را برای شما عزیزان منتشر می کنیم تا با خیالی راحت به درمان دندان های خود بپردازید.

 

حرفه‌ای
بهترین متخصص ارتودنسی تهران - ارتومرکز

دکتر مهیار ماهوش محمدی 

پاسداران بالاتر از برج سفید نبش حجت سوری مرکز خرید پاسداران طبقه سوم واحد 25
 
حرفه‌ای
متخصص ارتودنسی در تهران

دکتر محمد مهدی فیروزبخت

گیشا - خیابان علیالی غربی ( پیروزی ) - پ 59 - واحد 4
 
 
حرفه‌ای

دکتر رویا حامدی


تهران
تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از دوراهی قلهک - کوچه صدیق - ساختمان پزشکان روزبه - طبقه 5 - واحد 15
حرفه‌ای
بهترین مخصص ارتودنسی در تهران

دکتر هادی درویش پور

تهران
میدان فاطمی - نبش خیابان جویبار - طبقه فوقانی پوشاک گراد
حرفه‌ای
بهترین دکتر های ارتودنسی در تهران

دکتر علیرضا خدیوی

تهران
نواب - تقاطع اذربایجان - برج شهاب یک - واحد 117 تلفن: 4-66381199
حرفه‌ای
لیست پزشکان ارتودنسی در تهران

دکتر مرتضی عشاق



یوسف آباد، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، بالاتر از میدان کلانتری، نبش کوچه ٤٧ (شهید قاسمی)، پلاک ٤٢٩، ساختمان سبز، طبقه ٦، واحد ٢١
حرفه‌ای
screenshot-nobat.ir-2023.05.30-13_02_38

دکتر کوثر عزیزلو


سعادت آباد- میدان کاج - ابتدای سرو غربی - جنب مدرسه حکمت - پلاک 7 - واحد 4
حرفه‌ای
screenshot-nobat.ir-2023.05.30-13_04_15

دکتر مرتضی عشاق

 

تهران
خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، جنب برج ملت، کوچه انصاری یا صداقت، پلاک٨٢، واحد٧
حرفه‌ای
مراکز ارتودنسی در تهران

دکتر عبدالرضا جمیلیان

تهران
تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، خیابان پسیان، پلاک 14، طبقه 5، واحد 55

حرفه‌ای
screenshot-nobat.ir-2023.05.30-13_08_18

دکتر مریم آخوندی


تهران
تهران، پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش شمالی بلوار امام حسن، ساختمان بانک پاسارگاد ، پلاک ۳۳۳، طبقه سوم ، واحد ۸

همه ما میدانیم بهداشت دهان و دندان بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد به همین جهت هم هست که باید برای انتخاب یک دکتر ارتودنسی خوب در تهران بسیار با دقت مراکز ارتودنسی در تهران را بررسی کنیم.

در ادامه  لیست پزشکان مد نظر را خواهیم گذاشت و در انتها هم توضیحی مختصر در رابطه با ویژگی های یک متخصص ارتودنسی خوب خواهیم داد و

چگونه بهترین را پیدا کنیم؟

نشانه های یک متخصص ارتودنسی خوب ارتودنسی  فرایندی طولانی و پیچیده است و گاهی اوقات ممکن است کودک شما با دندان‌های کج یا سایر عوارضی مواجه شود که اگر به موقع اصلاح نشود، می‌تواند منجر به یک عمر ناراحتی شود. هنگام انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب برای کودک خود، باید به چیزی بیش از خدماتی که توسط متخصص ارائه می شود تمرکز کنید و به شخصیت آنها و چگونگی تأثیر آن بر روابط آنها با کودک توجه کنید. در این پست، تمام علائم یک متخصص ارتودنسی خوب و چگونگی پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی را در نزدیکی خود به شما نشان خواهیم داد

یک ارتودنتیست خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آنها باید با شما راحت و صمیمی باشند.

ویزیت های دندانپزشکی همه را می ترساند، از جمله بچه ها. برای اینکه بازدیدها کمتر ترسناک شوند، به یک متخصص نیاز دارید که اهمیت ارتباط نزدیک و باز را درک کند. در حالت ایده‌آل، آن‌ها باید در موقعیتی باشند که با شما و کودک صحبت‌های کوچکی داشته باشند، قبل از انجام عمل‌ها احساس راحتی کنند و وقتی فرآیندهای درمان ارتودنسی ناراحت‌کننده می‌شوند، به آنها آرامش دهند. این رابطه مثبت و پر حرف خوب به بچه ها کمک می کند تا راحت باشند و ملاقات بعدی را پیش بینی کنند، حتی اگر کمی دردناک باشد.

آنها باید قابل اعتماد باشند

ارتودنتیست های خوب چه ویژگی ها یا علائمی دارند؟ قابل اعتماد بودن جزء حیاتی هر مراقبت پزشکی مرتبط با دندان است. ویزیت دندانپزشک وارتودنتیست شامل قرار دادن اجسام فلزی تیز در دهان است. اگر در هر نقطه ای بیمار احساس کند که به دندانپزشک اعتماد ندارد، یا ممکن است دندانپزشک به هر طریقی به او ضربه بزند یا به او صدمه بزند، نسبت به زمانی که به متخصص ارتودنسی اعتماد میکرد، احساس ناراحتی می کند.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که درمان ارتودنسی فرآیندی است که سال ها طول می کشد و بنابراین نیاز است که بیمار در موقعیتی قرار گیرد که کاملاً با آنچه متخصص ارتودنسی می گوید راحت باشد. اگر روشی وجود داشته باشد که دردناک باشد، آنها باید در موقعیتی باشند که با انجام تمام اقدامات لازم برای اطمینان از کاهش درد، اعتماد بیمار را جلب کنند.

یک فرد جزئیات گرا

یک متخصص ارتودنسی خوب در مورد توجه به جزئیات چه ویژگی ها یا علائمی دارد؟ خوب، اصلاح دندان به هیچ وجه به سادگی سایر خدمات دندانپزشکی مانند گرفتن کانال ریشه یا فیلرهای دندانی نیست. این نیاز به فردی دارد که به جزئیات توجه زیادی داشته باشد تا ببیند آیا وضعیت دندان های بیمار از زمانی که استفاده از بریس، اینویزیلاین یا پروتزهای مصنوعی خود را شروع کرده اند به هیچ وجه بهبود یافته است یا خیر.

متخصص ارتودنسی همچنین باید هنگام استفاده از پروتز، اینویزیلاین و بریس‌ها مراقب باشد تا مطمئن شود که آنها مناسب بیمار هستند زیرا در غیر این صورت، فقط یک علت جدی درد هستند و روند بهبودی را از مسیر خود خارج می‌کنند. توجه داشته باشید که یک ناهماهنگی کوچک در سلامت ارتودنسی می تواند باعث بدبختی زیادی برای بیمار شود. این خوب نیست.

شخص باید کمی هنرمند باشد

چگونه بفهمم که ارتودنتیست من در هنری بودن خوب است؟ یک متخصص ارتودنسی هنری کسی است که راه حل هایی را به سادگی برای یک مشکل دندانی اعمال نمی کند، زیرا از نظر پزشکی کارایی آنها ثابت شده است. آنها باید کمی استعداد یا نبوغی داشته باشند که به عنوان هنر شناخته می شود تا در موقعیت هایی که با کتاب مناسب نیست، و اکثر موقعیت های ارتودنسی مناسب نیستند، در موقعیتی باشند که بتوانند راه حل دقیقی را ارائه دهند.

بزرگترین بخش کار ارتودنسی بازگرداندن لبخندهای زیبا و زیبا جلوه دادن بیماران است، به این معنی که هنگام ساخت راه حل ها باید به جزئیات توجه شود.

ویژگی های رهبری مهم است

چگونه بفهمم که ارتودنتیست من در رهبری خوب است؟ خوب، این ممکن است چیزی باشد که هنگام جستجوی متخصص دندان از آن غافل خواهید شد. با این حال، باید بدانید که متخصص ارتودنسی مسئول بهداشت‌کاران و افرادی است که بریس‌های واقعی یا سایر پروتزهایی را که به دهان شما ختم می‌شود، مجسمه‌سازی می‌کنند.

بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که فرد مسئول دارای اختیارات کافی است تا به دیگران بگوید چه کاری باید انجام دهند و برای دریافت بازخورد مورد نظر در بازه‌های زمانی تعیین‌شده احترام قائل هستند. تصمیماتی که فرد باید بگیرد نیز مستقیماً بر سلامت فردی که تحت مراقبت او خواهد بود تأثیر می گذارد، که دلیل دیگری برای اطمینان از رهبری خوبی است.

ارتباط عالی با کودکان

این یک نکته اضافه به مهارت افراد است، اما جنبه متفاوتی دارد. ارتودنتیست هایی وجود دارند که با بزرگسالان خوب هستند، اما وقتی صحبت از بچه ها می شود، آنها اصلا دوستانه نیستند. یک متخصص ارتودنسی خوب می تواند به راحتی باعث آرامش و احساس راحتی کودک در هنگام ویزیت کودک یا هنگام آماده شدن برای برنامه درمانی کودک شود. بچه‌ها روش دقیقی برای دانستن اینکه آیا می‌توانند آشکارا با شما ارتباط برقرار کنند، دارند.

نظرات خوب

طبیعی است که یک متخصص ارتودنسی خوب نظرات خوبی داشته باشد. در این عصر اینترنت، خوبی ها و بدی های زیادی وجود دارد. بررسی کنید که افراد چه نوع نظراتی را علیه متخصص ارتودنسی شما انجام می دهند. اغلب اتفاق نمی افتد که یک متخصص ارتودنسی امتیاز پنج ستاره داشته باشد، زندگی اینگونه است.

چیزی که باید به آن توجه کنید رضایت بیشتر مردم از خدمات یک متخصص ارتودنسی است. اگر یک متخصص ارتودنسی کار بزرگی انجام دهد، شناخت مثبت او را به دنبال خواهد داشت.

اشتیاق برای شغلشان

شما نمی‌خواهید در مراقبت‌های طولانی‌مدت ارتودنسی با فردی گیر بیفتید که به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار ترجیح می‌دهد در جای دیگری از جهان باشد و به اصلاح مشکلات دندانی شما کمک کند. هنگامی که یک متخصص ارتودنسی خوب به شغل خود علاقه مند است، به چیزی بیش از نتیجه نهایی اهمیت می دهد.

آنها می خواهند بدانند که وضعیت بیمارانشان چگونه است، و پیگیری های منظمی را انجام خواهند داد تا مطمئن شوند هیچ مشکلی پیش نمی آید. آنها بهترین نتایج را برای شما می خواهند، زیرا برای آنها موفقیت شما منبع رضایت آنهاست. و این خوب است.

شنونده بزرگ

اگرچه این مقوله جنبه ای از مهارت های افراد است، اما رایج نیست. شنونده خوب بودن یک هنر است که توسط یک ارتودنتیست خوب تسلط یافته است. این ویژگی برای کسانی وجود دارد که کار دشواری را آموخته اند که تصورات از پیش تصور شده خود را از بیمار کنار بگذارند و ماهیت توجه را با پایگاه دانش گسترده خود ترکیب کنند.

استانداردهای بالای حرفه ای

یک ارتودنتیست خوب کسی است که بالاترین استانداردهای دندانپزشکی حرفه ای را در طول تعامل شما حفظ کند. اول از همه، او باید آموزش ببیند، صلاحیت داشته باشد، و به درستی مجوز و گواهی فعالیت داشته باشد. سپس، او باید تجربه عملی در رسیدگی به بیماران با مشکلات مشابه یا مشابه شما داشته باشد.

این تجربیات گذشته چیزی است که بینش ارتودنسی خوبی در مورد نحوه برخورد با شرایط حال و آینده به دست می دهد. آنها همچنین باید آنقدر حرفه ای باشند که باعث ناراحتی شما، عبور از مرزها یا از دست دادن ایمان شما به بهبودی نشوند.

اینها استانداردهایی هستند که باید به عنوان پاسخی به این سؤال فکر کنید. یک ارتودنتیست خوب چه ویژگی هایی دارد؟ به یاد داشته باشید که مدارک تحصیلی را می توان در مدرسه آموزش داد و خدماتی که این افراد ارائه می دهند تقریباً مشابه است.

چیزی که باعث تفاوت بین یک تمرین‌کننده به تمرین‌کننده بعدی می‌شود، این ویژگی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی است که آنها در بازدیدها به ارمغان می‌آورند. آنها ویژگی هایی هستند که همیشه باید در هنگام انتخاب متخصصان سلامت ارتودنسی به عنوان معامله گر یا سازنده شما عمل کنند.

نتیجه

در نهایت، مهم است که بدانیم مراقبت های بهداشتی خوب دندان و به ویژه مراقبت های ارتودنسی یک تعامل طولانی مدت است که می تواند دردناک، خسته کننده و حتی دلسرد کننده باشد. اگر فردی را انتخاب کنید که روحیه تشویق شما را در این فرآیند نداشته باشد، قبل از اینکه به نتایجی که انتظار داشتید دست پیدا کنید، در نهایت در درمان ارتودنسی گم خواهید شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *